aparate foto profesionale aparate foto profesionale

Translate

joi, 11 octombrie 2012

Android Open Kang Project (AOKP) ICS 4.0.3 Pentru Samsung Galaxy S


Se pare ca de ceva vreme incoace CyanogenMod9 are un concurent pentru titlul “Cel mai bun ROM pentru Android“. Android Open Kang Project, la fel ca Cyanogen este un ROM open source compilat direct din sursele Android de la Google.
AOKP se aseamana destul de mult cu CyanogenMod insa vine si cu cateva functionalitati proprii. Principala deosebire fata de CyanogenMod este nivelul de customizare. AOKP pune la dispozitia utilizatorului un numar impresionant de mare de unelte pentru configurare si tweaking: puteti schimba notification bar-ul cu switch on/off pentru functionalitati, adauga butoanele software din ICS , integrare Weather in notification bar, setari de transparenta, adaugare de butoane si multe altele. In principiu puteti modifica tot ce tine de interfata si user experience.
Un alt mare plus al acestui ROM este durata de viata a bateriei. AOKP dispune de o suita foarte inteligenta de unelte pentru managementul bateriei cum ar fi:
  • oprirea automata a conexiunii de date cand dupa o perioada de timp daca nu este folosita
  • setarea unui interval de timp pentru sync
  • oprirea automata a conexiunii wi-fi in caz ca nu este folosita pentru o perioada de timp
AOKP mai dispune si de o serie de tweak-uri pentru perfomanta asupra carora utilizatorul are control total. Dintre acestea amintim:
  • zipalign apks on each boot
  • sd card boost
  • fix permissionsons on each boot
  • clear cache in each boot
  • sysctl tweaks on boot
  • enable scheduled tasks
  • + multe altele
Personal am folosit CyanogenMod incepand de la versiunea 7 si am fost foarte multumit insa odata ce am ajuns sa testez AOKP pur si simplu am devenit innebunit dupa el. Din punctul meu de vedere acest ROM este tot ceea ce un utilizator si-ar putea dori de la telefonul sau. Din punct de vedere al performantei si stabilitatii va asigur ca acest ROM sta foarte bine, dupa aproximativ o saptamana de folosire nu am reusit sa gasesc nici o problema. Overall mi se pare chiar ca se misca putin mai bine decat CyanogenMod

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wibiya widget