Un developer de aplicații dacă dorește să monetizeze aplicația sa rapid i se recomandă să o pună în App Store. Studioul local al King.com face 1 milion de dolari pe lună dintr-o aplicație ce folosește ca monetizare in-app purchase, normal că acest joc a fost lansat pe iOS.
Totuși, au început să apară diverse analize cum este cea a AppAnnie care relevă că Google Play se află pe un trend ascendent. În Japonia s-a ajuns ca aplicațiile din Google Play să genereze mai multe venituri decât cele din bazate pe iOS. Asta în contextul în care iPhone 5 se comercializează excelent în țara respectivă.
În ultimă lună, veniturile generate de magazinul de aplicații Android a crescut cu 17.9%, iar aplicațiile iOS se poziționează mai jos cu 0.7%. Statistica a fost realizată la nivel global. Creșterea din Google Play pe ultimele cinci luni a fost de 48%, App Store a crescut cu doar 3%.
Trebuie specificat că există un ecart mare între Google Play și App Store pe partea de venituri generate, aplicațiile iOS reușesc să aducă de trei ori mai mult decât cele din fostul Android Market. Totuși, creșterea Google Play este evidentă și nu m-aș mira ca în 1 - 2 ani să depășească iOS și la acest capitol.
Mi se pare normal să existe o astfel de creștere și mai ales după succesul unor telefoane de top precum Samsung Galaxy S III și Galaxy Note II - peste 30 milioane unități și peste 5 milioane unități. Cei care le achiziționează investesc și în content / aplicații / jocuri.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu