Compania americana se va folosi de serviciul iAD pentru a castiga din publicitatea difuzata pe streamingul de muzica.
Apple se afla pe ultima suta de metri pentru lansarea unui serviciu de streaming de muzica, mult asteptatul iRadio. Prin acesta, compania americana contraataca pe piata de servicii muzicale in care se lupta pentru o felie cat mai mare si rivalul Google cu programul Pandora Media.
Serviciul celor de la Google impreuna cu mai cunoscutul Spotify se bucura de o audienta de 70 de milioane de ascultatori. Google cere 9,99 de dolari pe luna pentru streaming nelimitat, acelasi pret cerandu-l si cei de la Spotify. Actiunile proprietarilor Pandora au scazut cu 17% in aceasta saptamana cand Apple a facut anuntul despre iRadio.
48% dintre utilizatorii de smartphone-uri asculta muzica pe acestea, ascultarea fiind pe locul patru dupa retelele de socializare, jocuri si stiri. Apple are un sprijin foarte mare in reusita iRadio chiar in cel mai cunoscut magazin online de muzica de pe planeta, iTunes.
Serviciul celor de la Google impreuna cu mai cunoscutul Spotify se bucura de o audienta de 70 de milioane de ascultatori. Google cere 9,99 de dolari pe luna pentru streaming nelimitat, acelasi pret cerandu-l si cei de la Spotify. Actiunile proprietarilor Pandora au scazut cu 17% in aceasta saptamana cand Apple a facut anuntul despre iRadio.
48% dintre utilizatorii de smartphone-uri asculta muzica pe acestea, ascultarea fiind pe locul patru dupa retelele de socializare, jocuri si stiri. Apple are un sprijin foarte mare in reusita iRadio chiar in cel mai cunoscut magazin online de muzica de pe planeta, iTunes.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu