aparate foto profesionale aparate foto profesionale

Translate

luni, 4 februarie 2013

Despre asigurarea garanţiei la telefoane mobile în România, probleme şi alte asemenea

Nu este uşor să investeşti într-un telefon mobil. Cel puţin nu la noi. În spatele ambalajului strălucitor şi a mirosului de “nou” se pot ascunde multe frustrări sau o perioadă de uz limitată. Şi aceasta în condiţiile în care, pentru o anumită investiţie este nevoie de multă trudă şi anumite sacrificii. Să spunem că într-un nefericit final ajungem la garanţie.
 
Despre asigurarea garanţiei la telefoane mobile în România, probleme şi alte asemenea

Terminalele de top sunt foarte căutate şi au manifestat o prezenţă solidă pe piaţa noastră. În multe cazuri nici nu putem şti cu siguranţă care este sursa provenienţei. Astfel, numai o achiziţie informată ne poate scoate la liman şi noi, la Mobilissimo încercăm să vă orientăm în direcţia corectă. Totuşi, primul sfat ar fi să evitaţi să ajungeţi cu terminalul la garanţie. De ce? Pentru că...

Nu avem piesa pe stoc. Este cea mai folosită scuză în cazul firmelor care acordă reparaţiile în caz de nefericit defec. Şi uite aşa, din termenul legal de 15 zile lucrătoare, timp în care sunt obligaţi să asigure repararea sau înlocuirea, se alege praful. Ce poţi face? O reclamaţie la organismele de control şi verificare ar fi primul pas. Nu mergeţi pe ideea că nu se întâmplă nimic benefic sau că nu are efect. Astăzi eu, mâine voi, se adună şi nu mai pot fi trecute cu vederea.

Asigurarea service-ului în mod defectuos este la ordinea zilei la noi. Lipsa de profesionalism sau încercările de subminare a celor care dau dovadă de intelect, sunt manifestări comune. Majoritatea “experţilor” au mai puţină experienţă decât mulţi utilizatori, care îşi dau silinţa să caute răspunsuri, să testeze şi să îmbunătăţească. Aveţi grijă cui lăsaţi terminalul. O simplă căutare pe internet, impicit forum-uri, vă va face o idee despre cu cine aveţi de-a face şi cum să trataţi.
 
Despre asigurarea garanţiei la telefoane mobile în România, probleme şi alte asemenea

Întotdeauna există alegeri, pe care de preferat, trebuie să le facem informat. Pe certificatul de garanţie, se menţionează de regulă mai mulţi asiguratori ai reparaţiilor. Faceţi alegerea corectă şi încercaţi să obţineţi răspunsuri juste şi clare. O reparaţie de “nimic”, pentru un defect minor, se poate transforma într-un calvar dacă nu este făcută corespunzător şi pe parcurs apar alte probleme.Întotdeauna urmăriţi-vă interesul.

De ce să fiu obligat să stau să aştept după cei de la garanţie, când eu plătesc un abonament de x Euro pe 2 ani? Cel ma de grabă, cereţi înlocuirea produsului. Este dreptul vostru, legal, mai ales dacă cele 15 zile lucrătoare au expirat. Nu este pe stoc? Nu este problema voastră. Dacă v-aţi angajat să plătiţi un abonament, nu o faceţi degeaba.
 
Despre asigurarea garanţiei la telefoane mobile în România, probleme şi alte asemenea

Păstraţi o copie a oricărui act pe care îl predaţi. Faceţi o copie după certificatul de garanţie. Faceţi poze terminalului, înainte să îl predaţi. Da, aşa este de grav. Vă puteţi trezi că vine cu mult mai multe probleme, decât când l-aţi predat. Mai mul, se poate să fie lovit sau zgâriat, caz în care îl înapoiaţi şi prezentaţi dovezile. Nu ezitaţi să contactaţi producătorul, chiar pe forum-urile internaţionale, pentru nelămuriri şi frustrări. Aveţi şanse mai bune să obţineţi un răspuns cert.

Terminal la schimb, pentru perioada în care se efectuează reparaţiile, avem dreptul să cerem toţi. Păcat că prea puţin cunosc acest aspect. Nu avem, este cel mai utilizat răspuns la această întrebare. În acest caz, vedeţi dacă au banii, să-i dea înapoi pentru terminalul defect. Şi acesta este un drept.

Nu suntem singurii în lume care la capitolul asigurarea garanţiei nu stăm deloc bine. Există cazuri şi mai grave. Cel mai bine este să vă cunoaşteţi drepturile şi să nu vă lăsaţi influienţaţi de angajaţi sau “specialişti”, când cunoaşteţi mai bine situaţia de fapt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wibiya widget