aparate foto profesionale aparate foto profesionale

Translate

duminică, 9 decembrie 2012

Microsoft trebuie să renunţe la brandul Windows, sau îl va distruge...

Cei de la The Verge au un editorial/strigăt de ajutor către Microsoft, care pare a distruge brandul Microsoft. În ciuda evangheliştilor Microsoft care mănâncă frumos pe pâine tot ce le serveşte gigantul american (avem câţiva şi în România), compania este în colaps. Steve Ballmer a condus defectuos Microsoft către un eşec numit Windows 8 şi Windows Phone şi nu văd cum viitorul ar schimba asta.
 
Microsoft trebuie să renunţe la brandul Windows, sau îl va distruge...

Windows 8 încearcă prea mult să pară "cool", "mobile", nou, inovator şi diferit, fiind puţin prea ambiţios şi nereuşind să livreze ce promite. Experienţa desktop inclusă în Windows 8 şi RT pare adăugată pe fuga, în plus şi prost implementată. Ar fi cazul ca Microsoft să lase în spate brandul Windows, aşa cum Nokia a făcut cu Symbian, astfel că viitoarele sale platforme se vor numi Nokia Carla şi Donna şi nu Symbian Carla/Donna. În cazul în care vă întrebaţi, multe din aceste afirmaţii vin şi de la Paul Thurrott, un mare blogger Microsoft şi autor a câteva cărţi din domeniu.

O idee bună ar fi ca Windows RT să evolueze în platforma "Surface" şi întreg articolul celor de la The Verge merge pe această idee. Windows a început să fie perceput negativ, asociat cu blue screen, cu Steve Ballmer şi ieşirile sale, cu monopolul Microsoft şi cu probleme cu driverele şi compatibilitatea. De vreme ce ne aflăm în era post PC şi iPad-ul e o alternativă la Windows, nu ar fi cazul ca Microsoft să rupă gura târgului... tot cu o alternativă la Windows? Brandul Surface este cel care poate face diferenţa, dar doar dacă MS joacă bine această carte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wibiya widget