aparate foto profesionale aparate foto profesionale

Translate

luni, 10 decembrie 2012

Primul telefon cu procesor Tegra 4 confirmat: Xiaomi Mi3!

Atunci când v-am oferit detalii despre Xiaomi Mi2, super telefonul cu dotări foarte bune şi preţ excelent din China, pe mulţi dintre voi i-a încântat acest model. Dacă Mi2 a fost unul dintre primele modele cu procesorul quad core Snapdragon S4 Pro, ei bine Mi3 îl va inaugura pe Tegra 4, conform unei scăpări recente.
 
Primul telefon cu procesor Tegra 4 confirmat: Xiaomi M3!

Xiaomi Mi3 se va lansa la mijlocul anului viitor şi va incorpora un CPU 8 core Tegra 4, deşi sursele acestor scăpări avertizează că informaţiile ar putea fi uşor exagerate. Alte zvonuri afirma că noul Xiaomi Phone va primi un ecran de 4.5 inch produs de JDI (Japan Display Corporation) şi care va avea o densitate a pixelilor uimitoare. Alte dotări ar putea include 2 sau chiar 2.5 GB RAM, plus o cameră de 12 sau mai mult de 12 megapixeli. Terminalul ar urma să ruleze cea mai nouă versiuni de MIUI, bazată pe Android 4.2

Cât despre Nvidia Tegra 4, acest chipset vine cu capabilitate LTE şi poate atinge frecvente de 1.8 - 2 GHz. Vă reamintesc că motivul pentru care Xiaomi Mi2 a fost atât de popular a fost preţul care se învârtea în jurul a 300 de dolari şi mă aştept la ceva similar şi pentru succesorul său.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wibiya widget