aparate foto profesionale aparate foto profesionale

Translate

marți, 5 februarie 2013

Concept: Hyper telefonul Xiaomi Mi3 ar putea avea 16 GB RAM, procesor 8 core, preţ de 320 dolari

Despre primul telefon Xiaomi şi modelul Xiaomi Mi2 ştim cam tot ce se poate afla şi anume că ele costă în jur de 300 de dolari şi au dotări foarte bune, chiar peste Galaxy S III. Aşteptările pentru Xiaomi Mi3 sunt foarte mari, astfel că telefonul chinezesc trebuie să livreze. Până atunci avem un fan al brandului Xiaomi, care prezintă propria sa viziune asupra terminalului.
 
Concept: Hyper telefonul Xiaomi Mi3 ar putea avea 16 GB RAM, procesor 8 core, preţ de 320 dolari

Xiaomi Mi3 ar trebui să aibă preţul de 320 de dolari, dacă speculaţiile fanului Xiaomi sunt reale. El îşi imaginează că acest nou venit va avea şi dotări foarte bune, inclusiv un procesor 8 core. Imaginile pe care le vedeţi aici sunt realizate de către aceeaşi persoană, deci avem de-a face cu un concept, nu cu un telefon real. Mi3 încorporează un procesor 8 core de 1.8 GHz, un display AMOLED de 4.5 inch, cu rezoluţie full HD şi are o carcasă cu grosime de doar 5.1 mm.
 
Concept: Hyper telefonul Xiaomi Mi3 ar putea avea 16 GB RAM, procesor 8 core, preţ de 320 dolari

Beneficiem şi de o cantitate enormă de RAM, 16 GB, plus 150 GB memorie internă, iar în partea din spate a handsetului se afla o cameră de 12 megapixeli (F/1.2) cu bliţ dual LED. Telefonul rulează probabil Android 4.2 sau poate chiar Key Lime Pie, cu Miui 5.0 aplicat peste. Xiaomi a testat deja o cameră de 12 megapixeli, deci am putea vedea un astfel de senzor, iar un procesor 8 core de la Samsung pare realizabil pe acest model... Consider că un astfel de handset ar avea un succes uriaş, chiar şi la noi şi chiar şi la 500 de euro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

wibiya widget